Novinky ve verzi k 5. 11. 2024
Digitalizace pacientských karet – zrušení slučování návštěv
Byla provedena optimalizace převodu listinné dokumentace do elektronické podoby, což významně snížilo časové prodlevy při nahrávání velkých souborů a zlepšilo zobrazení modálních oken s operacemi nad dokumenty.
Možnost přiblížení a oddálení nad formulářem
Byla přidána funkce umožňující přiblížení a oddálení nad formuláři pomocí klávesové zkratky CTRL + scroll myší a nové lišty.
Fixace polohy označené buňky při scrollování
Lišta, která zobrazuje pozici označeného pole na návrhu formuláře, je nyní zafixována a zůstává viditelná i při posunu náhledu dolů.
Zalamování delších názvů šablon
Systém nyní umožňuje zobrazení delších názvů šablon formulářů bez zkrácení.
Přidání kritéria roku do entit vyúčtování a podmínky pro ruční zadání čísla
Došlo k úpravě popisu položky „Úhrady L“ u očkování. Aktuální popis je následující: „L – aplikace se vykazuje na pojišťovnu, OL hradí stát/pacient/zaměstnavatel.“
Úprava mikrobiologické žádanky SPADIA LAB
Byla provedena aktualizace mikrobiologické žádanky laboratoře Spadia, která umožňuje přesnější specifikaci a zadávání požadavků.
Hlášení do Registru akutních respiračních infekcí ÚZIS
Připravili jsme novou funkcionalitu, která lékařům umožňuje snadné a efektivní odesílání hlášení do Registru akutních respiračních infekcí (ÚZIS). Funkce je navržena tak, aby zjednodušila administrativní procesy a zajistila rychlé a přesné odesílání hlášení. Tato povinnost se týká praktických lékařů pro dospělé a pro děti a dorost na základě vyhlášky 306/2012 Sb.
Pro objednání této funkcionality kontaktujte:
Ing. Pořízková Gabriela
E-mail: gabriela.porizkova@stapro.cz
Telefon: 732 595 497
Šlégl Jakub
E-mail: jakub.slegl@stapro.cz
Telefon: 603 458 153
Ing. Keszi Jessica
E-mail: jessica.keszi@stapro.cz
Telefon: 734 509 010